O ştiţi pe aia cu bloggerii? Staţi aşa, că vă spun acum. Bloggerii de succes, primesc tot felul de oferte, de la tot felul de firme. Prin aceste mail-uri/oferte/et cetera, bloggerii sunt rugaţi să facă un review (o analiză) asupra unui produs comercializat sau dezvoltat de către firmele respective. Sau să scrie un articol pe blogul lor. Care să includă link-uri, către paginile firmelor sau a produselor respective. Înţelegeţi până aici?! Bun. Toate ăstea, contra-cost evident. Nu se îmbogăţesc ei din asta, dar cumva-cumva, este un profit care vine din urma blogului. Bun!
Acum. Pe această cale, vă anunţ oficial că.. Zgomot de tobe, ba-da-bum-tss! Am devenit blogger! Cu acte în regulă! Mă rog, nu chiar blogger. Şi nici măcar pe aproape, de succes. Dar! Am primit pe mail, o cerere din partea unei firme, prin care sunt rugat să scriu un articol, care să includă, ori link-uri către site-ul lor, ori un review la produsele lor. (ba-da-bum-tss!) Contra-cost, evident!
Firma respectivă, se ocupă cu, sau produce.. (atenţie!.. ba-da-bum-tss!!)
Coroane funerare. (zgomot de tobe trist.. tss!)
Well.. Cred că mai am mult până să devin blogger. Iar la statutul „de succes” nici nu mă mai gândesc. Ba-da-bum… Bă, mai termină cu tobele ălea!
Sau poate mi se pregăteşte ceva. Mi se arată-n cărţi, mail-uri, ceva. Nu ştiu. Oricum. Dacă o să găsiţi la mine pe blog, un articol cu prea multe coroane funerare prin el, să ştiţi că am acceptat oferta. Haha. Glumesc. Pas!
Să trăiţi. O zi bună vă doresc!
Lasă un răspuns