La scurt timp însă, a aparut generaţia MTV. Nu mai era deajuns să te identifici printr-o anumită nişă de tineri. Trebuia să ai stil. Generaţia MTV era bling-bling-uită. Generaţia MTV, a trecut la figuri, fiţe şi comercialism. Dacă nu ascultai un pic de Eminem şi de Xzibit, sau Ozzy, şi nu venerai vedetele de carton de la MTV, erai degeaba. Stilul de îmbrăcăminte s-a asociat bineînţeles. Au început să apară pantalonii cu turul la genunchi. Sau teneşii de la chinezi. Îmbrăcăminte asociata de ambele sexe. Pe de altă parte, pot spune că, generaţia MTV a fost cea mai activă generaţie de discotecă. Dacă nu mergeai vineri şi sâmbătă în discotecă, nu erai în trend. Erai şters. Generaţia MTV, a fost însă alta generaţie prăpăstioasă. Cum spunea cineva, cultură zero, discotecă grupa mare. Generaţia MTV a născut şi cei mai multi proşti, până la un anumit nivel. Muzica a fost cea mai mare parte din aceasta generaţie. Taberele s-au împărţit în 3. MTV-işti, manelişti, şi ăia care ascultau muzică underground. Şi aici includ toate genurile. De ce? Pentru că era tot timpul câte unul care nu asculta Xzibit, ci Mos Def, sau Dilated Peoples. Sau câte una care nu asculta Shakira, ci Diana Ross. Ăştia erau partea din generaţia MTV, care erau mai „culţi”. Multe s-au întâmplat în generaţia MTV. Printre care şi descoperirea dj-ingului, muzicii de club, şi altele asociate. Însă acestea au luat loc pe podium, un pic mai târziu. În general generaţia MTV a fost primul pas de îndobitocire. (părerea mea) Repejor, trecem şi la urmatoarea generaţie.
Generaţia McDonalds. Aceasta generaţie, a fost generaţia care a pus club-ul în clubbing. Adică, nu erai pe trend, dacă nu mergeai în club. După club, bineînţeles, se mergea la „Mec”. Hai fată să facem un Mec, că sunt ruptă. Lucru bun insă, generaţia McDonalds a fost o reuniune a tuturor celorlalte generaţii. Maneliştii s-au făcut houseri, sau reggae-ri, raperii s-au făcut clubberi sau drum’n bass-eri, rockerii s-au făcut tranceri, şi aşa mai departe. Nebunie totala. Singurul lucru comun, era că fiecare tabără, mergea la club. S-au descoperit dj-ii, şi pentru scurt timp, pe internet au apărut 4 milioane de id-uri de „dj”. Pe messenger, sau pe hi5, toţi erau DJ. Puţini însă reali. Per ansamblu însă, generaţia McDonalds, era generaţia de club. Combinaţia perfectă dintre bling-bling, gloss, şi manele. Să trăiască ! Îndobitocire, pasul doi. Trecem mai departe, şi ajungem la o tânără generaţie, deabia moartă de puţin timp.
Generaţia Disney. Păi, dacă nu iţi plăcea Demi Lovato şi Hanna Montana, erai cel mai mare distrus de pe planetă. Du-te fă-te emo ! Ah, şi Giastin Bibar este cel mai kool om alive! Klar? Fetiţe cu rochiţe, şi băieţi cu freze emo-tive. Toate fetele se vedeau inocente, dar perverse, care însiră baieţii pe degete. Toţi băieţii se vedeau cool, şi un fel de fraţi sau copii fidele a lui Bieber. Şi dacă pâna acum, taberele din generaţii erau împărţite, acum nu mai exista nici o tabără. Generaţia Disney are doar două. Ori eşti cool, ori eşti fraier. Generaţia Bieber, pardon Disney, a uitat complet să citească. Generaţia Disney a uitat complet să asculte muzică. Indiferent de gen. Ascultă doar rahaturi. Generaţia Disney a uitat să meargă la concerte. Generaţia Disney a uitat să se împrietenească. Generaţia Disney a uitat de culoare. Culoarea adevarată. Generaţia Disney are culoarea de carton. Generaţia Disney, nu mai are exemple pe care să le urmeze. Generaţia Disney vrea sa fie bogată, şi să petreacă toată ziua pe plajă. Dar astea să pice de undeva din senin. Nu să se apuce ei să le facă. Şi la final, generaţia Disney a picat bac-ul. Cam 55% dintre ei. Vorba cuiva, ăştia o să ne plătească nouă pensia.
Şi pe final, ultima generaţie, Generaţia Like. Această generaţie, din fericire le adună pe toate de mai sus. Mici sau mari, tineri sau bătrâni, toţi sunt mai nou, online. Sau, cel mai important, pe Feisbuc. Cineva, spunea acum un an şi ceva, citez: nu eşti pe Facebook, nu existi. Ei bine, de atunci, toată lumea e pe Feisbuc. Telefoanele sunt pe Facebook, gagicile sunt pe Facebook, baieţii cool sunt pe Facebook, trendării sunt pe Facebook, firmele sunt pe Facebook, filmele sunt pe Facebook, cărţile sunt pe Facebook, restaurantele sunt pe Facebook, cluburile sunt pe Facebook.
(Dă-i pe pagina următoare, pentru continuare)
Lasă un răspuns