Printre generatii

Ganduri date spre citire, in data de:

FacebookToată lumea share-uieste orice, oricând şi oricum. Se ascultă orice, se citeşte orice, se comentează orice, se vede orice. Se anunţă locaţii, concerte, filme. Se arată poze, sexy sau nu, se arată pe unde eşti în timp real, se scrie ce-ţi trece prin cap, se anunţă stări de spirit şi sufleteşti. Şi cel mai important, se share-uieste orice. Este generaţia cea mai socializabilă dintre toate, dar în acelaşi timp şi cea mai ne-socializabilă. Toate, pentru un Like. Generaţia Like, este cea mai complexă, cea mai mare şi cea mai puternică dintre toate. Tocmai din cauză că, le adună şi însumează pe toate. Aş putea vorbi la nesfârşit despre ea. Pentru că ne aflam şi o trăim, la maxim. Cu multe bune, şi foarte multe rele. Însă, per ansamblu, eşti online, exişti. S-au dărâmat barierele pe criterii muzicale, intelectuale, de vârstă, sau chiar economice. Toată lumea e friend cu toată lumea. Şi toată lumea bagă un like!

Aşadar, ca să nu mă pierd de trend, dă-mi un like, după ce termini de citit, ca să nu iţi mâzgălesc peretele.

Rezumat a celor de mai sus.

CasualBărbaţii între 25 şi 30 de ani: Se îmbracă bine, de multe ori casual. Mulţi dintre ei au freze ordonate, şi la evenimente se îmbracă bine, parfumează, şi ocazional mai aruncă pe ei şi câte-un bling-bling. Ascultă muzică dintre cea mai variată, şi vor să se îmbogaţească. Mulţi dintre ei merg uşor aplecaţi de spate, şi încă au în interior, cultura de strada. Genurile nu mai sunt de mult un subiect de discuţie între ei, şi un rocker poate să stea oricând la aceaşi masă cu un ascultător de hip-hop. Bărbaţii în discuţie, au şi cultura clubului. Le place vineri seară, sau sâmbătă, să meargă în club, să se dea la fete, să bage o sticla de vin, sau chiar un Jack. După club, se merge la o ciorbă, McDonalds, sau un kebab, pentru a intregii seara petrecută. Visele lor se împart între a fi oameni serioşi, sau baieţi de bani gata. Vorba lui Guess Who, mulţi stau însă degeaba, dar sunt şi multi care fac ceva, să mute munţii din loc. Bărbaţii între 25-30 de ani, sunt activi social, pe toate planurile. Merg la evenimente, socializează online, şi sunt foarte frecvent avizi de prietenie. De orice fel.

CasualFemeile între 25 şi 30 de ani: Se imbracă bine, colorat, şi fară limite. Frezele s-au diversificat, şi moda a luat altă alură. Se îmbracă simplu dar complicat. Nu chiar ocazional, femeile între 25-30 de ani, prefera hainele glossy. Sunt combinaţia perfectă dintre îngeri şi demoni. Se poate ca ea să fie maine clubberiţă, şi poimâine să fie fata cu codiţe şi cuminte, care clipeşte dubios din gene, la tine. Nimeni nu judecă pe nimeni. Mă rog, în limita posibilităţilor, luând în considerare că vorbim despre femei. Bârfitoarelor! Haha. Femeile între 25-30 de ani, sunt libertine. Nu le pasă prea mult ce gândesc alţii, şi fac în general cam ce vor ele. Muzica şi gusturile lor muzicale, s-a asociat, schimbat şi amplificat. Se ascultă orice, atâta timp cât este bun. Ocazional se mai scapă câte o lacrimă şi dupa o Adele, dar nu exagerat. Le place să meargă să se distreze, şi cel mai important, să fie în centrul atenţiei. Este o eră a femeilor, şi ele o ştiu. Vor dragoste, bani, faimă, sau/şi o viată liniştită. Nimic de acuzat. Heh, what the hell, cine n-ar vrea. Însă ele au un atu în plus. Nu intru acum în discuţie, pentru că o să sară toate feministele pe mine. Haha. Majoritatea, le şi obţin. Lucrurile de care spuneam mai sus. Femeile între 25-30 de ani, sunt foarte active social. Pe toate planurile. Merg la evenimente, socializează online şi sunt avide de prietenii. De orice fel.

Aştept cu interes, să trec şi prin următoarele generaţii. Până atunci, mă semnez, al dvs.

Sergiu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *